Vandaag zou dan eindelijk de ondervloer worden bezorgd. Fijn, dan kunnen we binnenkort laminaat gaan leggen. Per email gisterenavond nog een bevestiging gehad dat het vanmiddag zou komen. Ik had ze al de hele week (sinds vrijdag) gestalkt want de spreekwoordelijke bouw stond stil…

Enfin, vanochtend een mailtje van de vervoerder: door een computerstoring is uw vracht helaas niet in transit, en wordt deze morgen opnieuw aangeboden. Eh? Dus meteen gebeld. Kan deze morgen voor 8.00u bezorgd worden? Nee, was het antwoord. Laat dan maar zitten, dan haal ik het zelf wel!

Hornbach webshop gebeld, situatie uitgelegd dat ik al meer dan een week m’n laminaat heb gekregen, maar dat de ondervloer (binnen 5 werkdagen!) bezorgd zou worden. Het is nu (ruim) een week later en de vervoerder laat het (wederom) afweten. Veel excuses van Hornbach (prima) en toezegging dat zij het in orde maken en dat de bestelling retour gaat (prima) en mijn geld terug wordt gestort (uiteraard).

Toen in de auto gesprongen

Het was 2x op en neer rijden met een tjokvol geladen auto (die pakken nemen nogal ruimte in) maar toen stonden ze ook in de gang. In de vooravond kon ik er zelfs al mee werken…

De eerste kamer heeft nu een ondervloer. Morgenavond maak ik de 2e kamer en de gang ook in orde. Dan kan daar al laminaat worden gelegd, terwijl een andere ploeg dan op de 1e ondervloer kan leggen…